Thursday, June 12, 2014

Mācību gada noslēgums!


  Mēs to nosaucām par izlaiduma balli, bet tas, protams, nebija izlaidums. Mēs vēl strādāsim ilgi un dikti. Visi pieaugušie (pieci cilvēki) un visi bērni (10 cilvēku) ir pilni entuziasma un grib turpināt mācīties latviešu valodu un arvien vairāk uzzināt par Latviju.
      8.jūnijā Latvijas Vēstniecībā tauta sapulcējās, lai paskatītos, ko ir iemācījušies mūsu skolnieki. Un visi palika ļoti apmierināti, jo nevar atstāt vienaldzīgus mazie aktieri, kuri rāda, ko māk, lasa Jāņa Raiņa dzejoļus un gatavojas braukt uz Latviju uz jauniešu nometni un apgalvo, ka tur viņi nejutīs diskomfortu, jo jau orientējas notikumos un saprot latviešu valodā izteiktās pavēles un stāstījumus. Ne mazāku  sajūsmu izsauca pieaugušie, kuri turēja līdz un rādīja, ko māk. Mija Kuldžanišvili, Medeja Skrule, Anna Jakobidze un Nija Jakobidze izskatījas sevišķi labi. Starp pieaugušajiem aplausus izpelnījās Rita Pirališvili.
     Biedrības valde apbalvoja ar Diplomiem ar pateicības vārdiem visus skolas skolniekus, bet 4 bērni saņēma Latvijas Izglītības ministrijas Atzinības Diplomus. Tie bija – Medeja Skrule, Anna Jakobidze, Aleksndrs Davitašvili un  Miķelis Urkēvics. Visi bērni saņēma  skaistas un vērtīgas dāvanas  - grāmatas latviešu valodā, spēles, pazlus utt.
     Mēs atkārtojām ideju, kuru realizējām 2009.gadā – par visiem bērniem tika sagatavoti plakāti ar zīmējumiem un fotogrāfijām. Pirmo reizi plakāta devīze bija – „Pasaulē labākais bērns – mans!”. Šoreiz gandrīz visi bērni taisīja plakātus paši, tāpēc devīze bija cita, galvenokārt tā bija – „Es un mans brālis”, vai „Es un mana māsa” utt. Es pati iztaisīju plakātu par to, kā aug mana bagātība, jo nu man jau ir četri mazbērni un triju meiteņu kompāniju ir papildinājis mans ceturtais mazbērns, kurš ir pirmais mazdēls.  Izstādē mēs izlikām blakus vecos un jaunos plakātus un tas palielināja visu skatītāju un vērtētāju interesi 
     Mūsu skolas problēma ir tā, ka tā notiek tikai katru otro svētdienu un tas ļoti pazemina stundu effektivitāti. Otra problēma ir skolnieku veselība, šogad nu tiešām bērni slimoja ļoti bieži, tā samazinot apmeklēsanas regularitāti. Ceru, ka nākošais mācību gads būs labāks.
     Vēlu visiem skaistu vasaru un ceru uz jaunu tikšanos rudenī.

Regīna Jakobidze, svētdienas skolas vadītāja

11.06.2014 





























\





   

No comments:

Post a Comment